דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנות אמיתית או רק וירטואלית - תוכיחו 

מאת    [ 22/12/2005 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 4749 פעמים ]

התבלטות של עסקים קיימים מול חנויות וירטואליות גרידא

הניסיון לאורך השנים מלמד שקל יותר לחנויות מסחר אלקטרוני - חנויות וירטואליות - להתקיים לאורך זמן אם יש מאחוריהם עסק אמיתי ומבוסס.
אין גישה זו פוסלת כלל ועיקר יזמות של הקמת אתרים אד-הוק לצורך מכירת מוצרים או תיווך בינם מול הקונים, אך עסק אשר אינו קיים מלבד האינטרנט , יקשה עליו להתמיד בנוכחות העסקית לאורך השנים. כמובן שיש דוגמאות של יוצאים מהכלל, אבל מקרים אלה רק מלמדים על הכלל. עובדה שכבר היו מקרים בתי עסק חיסלו את החנות שלהם ברחוב ונשארו רק באינטרנט

יחד עם זאת , הקלות בה ניתן להקים היום אתר מסחרי- החל מעלויות אפסיות לכאורה לפני תפעול שוטף ועד עשרות דולרים לחודש לשכירות חודשית - מאפשרת לכל מי שנפשו חפצה בכך להתנסות במסחר אלקטרוני.

בעולם וירטואלי בו כל עכבר יכול להיראות כמו פיל , ולפיל אין יתרונות משמעותיים בתצוגת המסך עבור קהל הגולשים, נוצר מצב בו קיים טשטוש גבולות מוחלט בין עסק וירטואלי פרופר, דהיינו שאין לו קיום מלבד אתר האינטרנט שלו , לבין עסק מבוסס רב שנים אשר יש לו אתר אינטרנט בנוסף לחנות שברחוב או באזור התעשייה.

עסק פיזי קיים ושריר המעוניין להתבלט מול אתרי יבואנים , אתרי יזמים חדשים ובתי עסק וירטואליים טהורים צריך להשתמש בכל מה שיש לו על מנת לבדל עצמו ולמצב עצמו אל מול אותם המתחרים.

תמונות אמיתיות מבית העסק - אין כמו תמונות אמיתיות מבית העסק על מנת לשוות לחנות האינטרנטית- העסק הווירטואלי - מראה אמין.
התמונות יכולות לכלול תמונות של החנות ותמונות של המוכרים או נותני השירותים. אין משמח יותר מלקוח היודע מול מי הוא עומד (כותב בצ'ט או מדבר בטלפון).
במקרים בהם החנות נראית מוזנחת ולא יפה, כדאי לחשוב על אלטרנטיבה או צילום מיוחד.
- כדאי לקחת בחשבון שגם עסקים וירטואלים לחלוטין יכולים לשים באתר שלהם תמונות שנלקחו ממקורות שונים ואינם מעידים בהכרח על אמינותן.

פרטי התקשרות מלאים -
* רצוי לציין טלפון נייח ולא רק טלפון נייד, על מנת שלא ייראה כאילו מדובר בעסק של אדם אחד.
* כתובת כולל רחוב ומספר.
* מען למשלוח דואר והחזרת מוצרים פגומים

ובסופו של דבר, עם קיום פיזי או בלעדיו - הדבר החשוב ביותר הוא שרות לקוחות מקצועי ואמינות עסקית, שכן ביקורת שלילית על בית עסק מרחיקה הרבה יותר גולשים מאשר כמה וכמה ביקורות חיוביות.

רועי יוגב הוא סמנכ"ל ומנהל את קניון SHOPY - הכי קניון באינטרנט
http://www.SHOPY.co.il

ומנהל ומפתח מערכת להקמת אתרי מסחר אלקטרוני
http://www.orbo.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב